lördag



Jag tog lite bloggpaus igår, orkade helt enkelt inte sitta vid datorn & vi hade fullt upp hela dagen.
Vi gick till öppna förskolan för ung-mamma men det var väldigt tomt på folk. Jag & Mira kom och där var bara Evelina, Mio & Sonny. Marie H & Liam kom till slut också! Vi stannade ett tag för att sedan promenera på stan, Ica, Konsum, Systembolaget, Apoteket & Fotoaffären.
Vi kom hem lagomt till att Karin & Molly skrev och undra om dom kunde komma & hälsa på, vi pratade massor & till slut åkte dom hem. Henrik kom hem från jobbet & vi drog vidare till Madde, Fredrik & Malva där det blev prat & pizza : )

Idag har jag jobbat hela dagen, nu ska jag mysa ner mej i soffan med en filt medans Mira sover som en liten stock!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0