måndag



Ja ni, jag & Mira har haft en lång natt tillsammans. Det började att hon började hosta jätte mycket inatt vid 2-3 tiden. Hon var lite krasslig igår, men det var bara i halsen men nu började hos hosta som tusan.. Hon hostade tillslut så hon spydde : ( Inte bara 1 gång utsn 5-6 gånger hände det.. Spy över hela hennes säng, spy över hela hennne & pjamas, ja det var spy överallt.. Inte bara välling spy som brukar komma, utan spy med gammla matbitar osv, luktade skunk.. Hon fick ligga mellan mej & Henrik och somnade vid halv 6-6 tiden & sov till halv 12. Lilla gumman, jag tyckte så synd om dej. Hatar att se att du mår dåligt. Nu mår hon mycket bättre & hostar ingenting, inget spy heller för den delen.



Underbara du !

Vi skulle behöva gå ner till stan för att handla, men jag vill inte ge mej ut med henne nu när hon är kraslig. Vi får helt enkelt vänta tills Henke kommer hem så får jag åka ner då.
4 dagar kvar till julafton hörrni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0