tisdag



Dagen har spenderats i Säffle, jag har jobbat sedan tidig morgon till sen kväll : ) Skönt att få lite timmar så jag får extra pengar ! Mamma kom förbi precis innan jag gick på lunch så vi tog en pizza, gott! Mycket godare än här i Åmål. Bamse-pizzor också, great! Nog prat om pizza.. Nu ska jag städa, mundre roligt, men väldigt behövligt.. Det är massa skit överallt på golvet & Mira vill ju äta allt som kommer i hennes väg.. Plus att vi inte har några damsugarpåsar, vi ska ha köpt det en lång tid nu, men som vanligt " vi tar det imorgon " imorgon måste jag köpa det innan jag börjar jobba då jag inte börjar förens 13.50.





Mira & jag : )

Mira är jätte trött så jag tänkte passa på att städa innan hon vill sova så hon kan leka lite med sopen, hon får trötta ut sej lite på det viset. Hon har sovit mellan mej & Henrik i 2 nätter och hoppas hon kan sova själv i natt för hon tar så mycke plats fast hon är så liten..

Nu ska jag städa ist för att sitta här, & efter det kommer ett inlägg med alla mina julklappar : )

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0