Torsdag


Idag har ni inte fått något inlägg av mej, sorry ! Men ett par trogna läsare är inne & kollar ändå, flera gånger om dagen tydligen : ) Jag har jobbat idag, halva dagen & resten har spenderats hemma med Henrik & Mira här hemma. Mycket mysigt ! Vi har busat till max, käkat hamburgare ( dock inte dom super-goda hemma-gjorda ) tagit hand om tvätten inte en dag för sent & käkat jordnötsringar. Jag & Marie ska ta tag i träningen på allvar efter nyår, så nu är det bäst att äta upp sej för att sedan få svälta ett tag! Haha. Vi får se på den saken..



Imorgon & lördag jobbar jag också, så Henrik är hemma med älsklingstjejen! Dom klarar sej så fint hemma utan mej, dock ser det ut som en bomb släppts ner här inne : ) Men jag plockar mer än gärna efter dom, då jag vet hur underbart det är med en pappa till Mira som vill vara med henne! ♥
Jaaaps,


PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0