adidas



Då till en annan stor fråga för dagen. KLÄDER!
Va fan ska jag ha på mej?
Magen är för sladdrig för mina gamla kläder, och mina lovehandels poppar ut alldeles för mycket. Konstigt när man ändå har gått ner över 10 kg sen hon kom.. Men har ett par att gå ner kvar innan man är tillbaka på ursprungsvikten. Men snart dags för gymmet så man kankse blir lite fittare än nutid.
Får bli när Lina börjar jobba igen för nu under lovet kommer hon nog inte orka : )

Men åter igen till kläderna, det får nog bli slappisbyxor och Adidas tröja skulle jag tro. Något som man känner sej bekväm i, och en bra Söndagsoutfit : )












Henrik kommer alldeles strax hem, äev Madde,Fredrik & Malva är nog på ingång snart!

Ikväll ska jag, Mira och moster Limpa hem till Milla & Ebba och hälsa på!
Hon hade bakat negerbollar till oss till och med, mmmmmm underbart när vännerna vet precis vad man vill ha.
Det ska bli mysigt och träffa Ebba igen också, hon var sååååå söt när hon var här senast och bara hoppa på mej och krama mej!

En sak som jag helt och hållet har glömt. JOSSE är hemma i Sverige igen och hon kommer hit till mej i morgon!!!! Weei, det ska bli så roligt att träffa henne. Jag minns inte när jag såg henne senast, men det var nog långt före Julafton senast.
Även Monkan kommer hit till mej i morgon och hälsar på! Ska allt prata med Millan om hon också vill komma, fika för hela slanten kommer det vara nu framöver : ) Och Limpano är nog också på plats här i soffan med sin laptop imorgon skulle jag tro ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0