bilder,



Nu så, nu ska ni få lite bilder och lite uppdatering : )



Henrik ligger nu i soffan med lilla Mira och har det gott. Dom är såååå söta! Jag har precis tagit mej ett långt härligt bad, det var verkligen skönt och väl behövts ( ? stavning )
Lägenheten är i stort sett klar, det är massa städ och lite små grejer kvar men vi bor här nu iaf.
Men vi får ta det som det kommer, så underbart att vi fick komma hem till våran egen lägenhet och slippa fara och flyga runt över allt.

Mira är idag hela 3 veckor gammal : ) Wiihoo, inget kalas för henne dock. Det får bli på 1 månads dagen det!
Imorgon kommer troligtvist Camilla och Ebba hit på lite fika och gosing med min lilla gumma. Frågan är om Emma & Elsa och Monica & Tindra kommer. Emma ringde allt förut men jag glömde ringa upp henne. Men jag får ringa henne i morgon och höra : ) Skulle vara kul att träffa alla tjejorna.



Här kommer lite bilder på Mira som ni säkert jätte gärna vill se!







En min som hon gillar att göra : ) Meeeen så söööööt!







Efter första badet och det tyckte hon om, hon flöt omkring och var som fisken i vattnet!









Hon fick låna en Laban body i storlek 44 som var lite snäppet för stor : )









Här är hon inte många dagar, pytteliten : )







Där fick ni lite fina bilder på våran prinsessa!
Nu ska vi försöka få ordning i sovrummet eftersom jag promt skulle börja flytta om där..

Puss

Kommentarer
Postat av: malin

Va söt hon är :)

2010-02-22 @ 22:03:00
Postat av: Twiggy

Verkligen en jätte söt flicka ni fått =)

2010-02-23 @ 08:22:07
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Postat av: Elin

ååh hon är underbart söt :)

2010-02-23 @ 12:08:27
Postat av: Marie Dahlberg

Tack, hon är underbar den lilla gullungen : )

2010-02-23 @ 21:16:07
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0