.


<3



Lilla gumman slocknade så gott på mej när vi låg i soffan så jag fick ta med henne till datorn : )
Idag har Christina och Ann från Bvc varit här och kollat på våran skatt och vi fick väga henne, hon har blivit jätte stor så nu väger hon hela 2820 g. Sist vi vägde henne va i Söndags och då var det ynka 2685, så det är jätte mycket! Det är våran tjej det : ) Hon kommer bli så stor, rund och goo snart så!




Lite senare i eftermiddag/kväll kommer Reine, Werra & Alva hit och hälsar på oss! Var fruktansvärt länge sedan jag träffade dom också, så det kommer bli jätte kuligt!
Då får vi se om vi får igång kaffebryggaren utan bror Patriks hjälp, men det kan ju inte vara SÅ svårt att få ett par koppar bryggade?

Henrik har fått migrän också : ( Stackare där, så nu ligger han helt utmattad i soffan och försöker svoa bort det, hoppas det blir bättre för i morgon ska vi ju iväg en hel dag till Gustavsfors och hälsa på hos farmor & farfar, faste & farbröderna. Även gammel mormor/farmor ? och till och med gammel gammel mormor/farmor eftersom Henrik har mamma, mormor och gammel mormor i livet. Dom blir hela 5 generationer. Det får nog bli korttagning på det : )
Men före vi åker dit måste vi dra upp till mamma på Kasenberg och hämta dom sista sakerna och vagnen där skötväskan sitter på som jag behöver packa.
Snart måste jag dra igång och börja träna, så den där fläskmagen försvinner och jag behöver komma i mina kläder igen, eller jag kommer i dom men ser ut som en tjockis när kärlekshandtagen syns så och magen är fladdrig som en flagga. Limpan är nog på att dra igång med träning : )






Ciaaoooobella






Kommentarer
Postat av: Jonte

Ja ta med dej Linus så slipper jag höra tjötet av henne att ja ska följa med henne o fjompa mej på ett gym :)

2010-02-24 @ 17:09:49
Postat av: Linus :)

CCCiiiiiiiaaaaaaoooooooooooooooooooooooBella !

ge mig en fladdrande flagga på magen :D

2010-02-24 @ 20:47:49
Postat av: Linus :)

CCCiiiiiiiaaaaaaoooooooooooooooooooooooBella !

ge mig en fladdrande flagga på magen :D

2010-02-24 @ 20:47:49
Postat av: Marie Dahlberg

HAHAHAHAHHAHA, Jonas den dagen vi ska börja på gymmet ska DU OCKSÅ MED! Du måste träna så din mage ser ut som på kortet du har på spegeln hemma hos dej : )

Flagmagen ska bort!!

2010-02-24 @ 20:59:51
URL: http://mariedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0