god morgon,



Hahaha, det är allt illa detta att sova bort hela dagen. Men jag kan inget annat än skylla på min dotter som får mej till detta : ) Jag lovar att om hon skulle vakna tidigare skulla jag också vaknat tidigare och vart uppe. Men nu vill hon ju sååå gärna sova så jag har ju inget annat val än att lyda henne !



Precis precis sekunden innan hon somnade igen : ) 



Henrik var allt uppe i ottan och skulle till garaget och flytta det sista, eftersom han byter garage till andra sidag typ. Men han kommer nog snart hem för snart får vi åter igen besök, idag utav Henriks kusin, hans tjej Madde och deras dotter Malva : ) Kommer bli trevligt att träffa dom. Måste städa lite innan dock, mindre trevligt.

Då till en utav mina stora frågor idag. Vad ska jag äta till frukost? Jag har 2 alternativ.
1. Godispåsen som inte är uppåten sedan igår.
2. Smörgås och juice.

Alltså, det är inget svårt val för mej. Självklart tar jag godispåsen : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0