kort



Älskar dej lilla Mira : )







Ursäkta för min härliga klyfta som kom med i bild, men jag hoppas ni kollar på henne ist för min slapptutte.
Idag fick hon vara en leopard tjej : )
Hon gjorde även en sprutbajs förut när jag bytte på henne, som tur var hade jag precis lagt tillbaka blöjan uppåt så det kom inte på mej, men snett utåt. Hahaha, sååå söt!
Det lyckades hon även med på Näl att sprut-bajsa-ner en sköterska som fick å och byta kläder tack vara henne! You go girl ^^ Okej, sen lyckades hon även göra det på mej också, men som tur var hade jag den allt för snygga sjukhusskjortan på mej, så det var ju bara att byta den.



Henrik kom hem för en stund sen så nu är han iväg och byter på lilla gumman som sedan är redo för mat åter igen. Hoppas hon vill sova inatt så vi slipper åter igen en natt med skrik.
Jag har laddat upp med lite godis/chips och dricka som vi ska gotta oss i nu till någon film. "På smällen" går på tv och den är helt okej så det blir nog den.



Have a nice day!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0