sovmorgon,



Idag tog jag och Mira oss en sovmorgon till 12 snåret : ) Man skulle ju kunna ligga i sängen hela dagen och mysa med henne om det vore så. Hon äter ju ca var 3e timma, och antingen somnar hon som en stock direkt efter maten eller så ligger hon vaken och bara är ur gullig : )
Henrik tog sej i kragen och gick upp vid halv 7-7 tiden i morse han, och drog till garaget och skulle städa ur det eftersom han ska byta garage till andra sidan typ och han ska tydligen vara ute denna helgen. Så jag tror han är lite stressad, men såklart min man får åka dit och fixa det så tar jag lill tjejen!

Jag har precis fått i mej 3 smörgåsar : ) Mummma! Och juice till det, smaskens! Har ju inte ätit sen igår morse, mat alltså för det blev ju bara massa kakor osv på kvällen och efter det orka jag inte äta något mer. Men konstigt nog är jag sugen på en kaka nu ändå ! Haha, illa detta ^^
Nu  till det stora problemet, KLÄDER! Vad fan ska man ha på sej idag? Åååh, det är alltid lika svårt att välja kläder, när man var gravid var det svårt att hitta för man hade en bavta stor mage ivägen men nu måste man tänka på amningen också, man kan inte ha vad som helst om jag inte är villig att dra av mej alla kläder för att hon ska få mat. Icke, så man måste anpassa kläder efter det nu också.. Pusst, men i slut ändan brukar jag alltid hitta något ändå.



Mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0