Fredag!



Bara 1 uppdatering igår, dåligt Marie!
Men vi fick lite bråttom före vi skulle till Gfors för pappsen kom hit och tjöta, men vi kom allt iväg till slut och maten stog på bordet när vi kom : ) Mumms, vi fick lite allt möjligt som kottleter, fläsk o bruna bönor, sås, potatis och kokta grönsaker. Det är så himla gott att äta när andra lagar tycker jag!
Blev mycket kort tagning på Mira eftersom dom som sagt blev hela 5 generationer, och det är ju inte så himla ofta man är med om det.
Kom iväg hem ganska sent och då var vi tvunga att åka förbi hos Mamma och hämta lite saker och hälsa på BooBoo som är där och lever jävuel : ) Vi får se vad vi ska göra med henne om mamma vill ha kvar henne, eller pappa kankse kan ta henne. Ifall Mirisen skulle gå och bli allergisk.. Jag ska iaf inte skriva ut på Facebook och fråga om någon vill skjuta henne : ) Hahhahaha, det ÄR INTE bra har jag hört! Då kan folk börja lägga sej i på direkten...

Nu har jag precis ammat lilla skrutten och hon blev så mätt så : ) Hon ligger i sängen och stånkar och mår gott hör jag nu. Vi ska ju iväg till Näl om en stund så Mira får hennes höftröntgen/ultraljud gjort som vi inte orkade vänta på i Söndags, eller vi ska försöka komma iväg vid halv 8 tiden. Det var ju ingen ide att lägga sej och försöka sova i en halv timme för då blir man ju aptrött och kommer laldrig upp ur sängen så det var bara att kliva ur snarkofasen och sätta sej här och uggla.
Knappt en kotte är väl vaken nu, mer än Lina då som vart uppe säkert en timme eller 2 : )



MEN SKRÄLL ATT DET SNÖAR! Alltså, hur mycket snö ska det komma detta året tro? Det räcker ju nu tycker man.. Men visst, man ska absolut inte klaga. Det är ju myyyycket bättre att det är massa snö och snöar ist för att det skulle vara blaskigt och regna dag ut och dag in.



Jag försökte få en bild på att det faktiskt snöar ute, men blev sådär får jag lov att erkänna!







Nej nu ska jag äta frukost, jag är hungrig som en varg.



vs



Vi fick med oss nybakat bröd från Gfors igår både som hans mamma hade gjort och hans mormor : ) Ska bli SÅÅÅÅ gott i gott gott med färskt bröd!
Efter det ska jag behöva väcka lilla Mira och byta blöja, ta av pjamas och få på henne fina kläder : )



Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0