28/1



Bloggen är lite förändrad sedan jag var inne sist : ) vet inte om det är till det bättre eller sämre, men det är väl som allt annat som man lär sej att tycka om eller vänjer sej iaf!
Men jag tror inte allt är i bruk här inne på bloggen än, jag kunde inte kolla statistiken iaf.. Men den är inget att hurra för just i detta nuläget eftersom det har dalat ganska bra det senaste när jag inte är den bästa på att uppdatera : ) Men snart boys & girls kommer jag uppdatera som aldrig förr. När lägenhetetn är klar och jag bara ligger hemma och latar mej, så ska jag allt klämma in några inlägg!





Köket är iaf inne nu, så Henkes fader kommer till helgen och ska kakla hela köket, sen blir det att sätta in allt inrede i stommarna, men det är ju inte något som tar mycket tid.
Mamma håller på med toaletten så den blir så fräsch den kan bli.
Efter det får det bli att lägga in golv i sovrummet och min nya walk-in-closet : ) Och självklart tapeter och färg. Sen är det ÄNTLIGEN klart!! Men inte än på ett par veckor, eller 3 veckor högst, sen är det dags för bäbben att komma ut.

Vi var hos barnmorskan idag och allt såg bra ut, den inne i min mage har sjunkit ner väldigt mycket sa hon, så hoppas bara han/hon vill ligga där ett tag till : )




Nu ska jag ner och borsta mina tänder för att sedan hoppa i sängen, alldeles för sent för mej nu ju! Fredag i morgon!!!! GGGGÖÖÖTAS : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0