37 dagar




Det är bara 37 dagar kvar tills min bäbbe ska vara i min famn såg jag nu på min babystrology på min bloggsida : ) Ojjj, det är alltså väldigt snart.
Fattar inte att det har gått så fort. Jag minns när vi var på Smögen och jag fick mej en tankeställare om att jag troligtvist var gravid och gjorde test när jag kom hem och det visade sej att så var läget. Henrik blev lite paff och fick inte fram mer än ett "Oj" när jag skicka sms till han och berättade detta, men han ringde sin kära mor och pratade med henne så blev han allt på bättre humör och såg fram emot detta. Nu är det inte så att Henrik inte ville ha barn, vi hade planerat att vi skulle börja lite smått men inte att det skulle gå sååå fort men han blev väldigt osäker på sej själv, om vi skulle klara att ha ett barn, pengar, ansvar osv. Sådant som inte en annan tänker på. I mitt huvud gick ju bara " WIIIIIEE, Bäbbbis, söta kläder, köpa spjälsäng och BARA allt posetivt med barn!
Tiden har gått alldeles för fort. Jag minns att jag ville skriva ner allt som hände och allt jag kände som man kunde spara men icke då. Dagarna har bara gått och man tänkte inte på alla nya saker man kände och upplevde.









Nu ska jag slänga mej i soffan, Henrik och Anders sitter där och dricker öl och äter jordnötter så jag får ju joina dom : )
Imorgon ska vi börja sätta upp köket och Jeanett och Per-Erik kommer och får upp det sista tapeterna!!



Kommentarer
Postat av: sara

håller med, äntligen helg. :)

tack så mycket! födelsedagen var absolut till belåtenhet.



kramis

2010-01-24 @ 09:00:37
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Jonte

På Smögen?? Lär dej svenska för fan Majsis:)

2010-01-24 @ 13:06:06
Postat av: Cecilia

Gud så kul! Min kusin fick nyligen barn och det är nog något av det mysigaste som finns :D

2010-01-25 @ 18:32:08
URL: http://ceciliao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0