5/1 10



Nu är jag hemma från staden Åmål. Lina skulle ju ha med mej ut en sväng, vi var på Netto, fikade med Marie. J, bolaget och till sist Ica.. Det var fruktansvärt kallt ute, eller det blåste kallt i ansiktet.. Men på med vantar och mössa nästa gång så är man allt fit-for-fight för vintern : )
Så några saker på min lista är gjorda nu iaf. Jag fick på mej kläder och var på stan med Lina, Ringde ordförande ang lägenheten, haha det var visst bara dom sakerna. Men A-kassan maila jag, granen får vi ta sedan, städa ska jag försöka göra nu och Hajir jobbade..








Btw, jag var ju hos barnmorskan igår och kollade mej och bäbben. Allt såg jätte bra ut och det var som jag trodde att den hade sjunkit ner till "utgångsläge" Den ligger alltså med huvudet neråt.. Så hon förstog att jag hade väldigt ont nu.
Hon kände även så den låg bra med huvudet och det gjorde den, kände så rumpan låg där den skulle och även där var det helt okej. Jag fick även känna jag med, så det lilla huvudet och den lilla rumpan har jag känt nu : ) Weei, det var mysigt.
Hjärtljudet var också jätte bra och låg mellan 120-130 och även ännu lägre visa gånger.
Henrik fick ju inte vara med denna gången eftersom han har varit med mej varje gång, och nu var det en sån där rutin grej att kolla om man har varit med om våld osv i sitt liv. Men nästa gång är ju om 2 veckor och då ska han med! Känns så skönt att han vill vara med varje gång, så han också vet precis vad som händer och även han har ju mycket frågor, han undrar ju mer än mej till och med.





Nu ligger den ungefär så här, huvudet är neråt.. Ryggen är på höger sidan, rumpan under höger bröstet och armar och ben är på vänster sidan : )
Weei, snart sitter vi allt här med en liten bäbbe. Allt i lägenheten måste bli klart innan bara! Sen är det fritt fram för den att komma : )








Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0