aj,




Jag har bitit av alla mina naglar och jämt när jag gör det biter jag dom ALLTID för korta.. Varför gör man det? Att man inte lär sej att hämta en nagelklippare och klipper av dom ist? Åååh, men detta var sista gången jag gjorde så här : )

Vaknade vid 1 tiden idag igen, men jag vaknar först ca 100 gånger innan för att gå på toa, vända mej osv och då är det jätte svårt att somna om och man är jätte pigg. Men sen när klockan närmar sej eftermiddag då skulle man kunna sova jätte länge, man får ju verkligen tvinga sej upp för att ta sej ur snarkofasen.
Gjorde mej äggvite mackor till frukost, yummiyy : )

Nu får jag ta mej ett bad, tända ljus och mysa till det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0