bilder



Se där, jag är redan tillbaka och slänger in ett inlägg : ) Får passa på nu när jag orkar sätta mej här och skriva.
Jag är iaf i lägenheten och håller på att packa det sista, men nu har jag fått så ont i ryggen så jag kan inte greja mer nu. Bättre att ta det ikväll när Henrik är med så han får bära.
Men jag har iaf bilder att visa er!



Det är bara tvättkorgen och julgranen kvar i vardagsrummet typ, och datorn självklart : )




Men inne i sovrummet är det desta mer saker. Hela lägenheten står där inne för tillfället : ) Tänk att allt får plats där inne, men om det var jag som hade gjort det själv hade nog inte hälften av sakerna varit där!
Man är ju inte lika klipsk som en man!









Yes, nu ska jag gå ner till Mamma & Lina nere på Karlberg och ta mej en macka, eller om jag och Mamma åker hem och lagar någod god mat!

Vi hörs sen kankse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0