god morgon : )



Weii, jag är uppe före 12 : ) Det trodde jag inte att jag skulle vara eftersom jag inte läggde mej före 4.00 i natt.. Jag och Henrik låg och kolla på något spökprogram på Tv4 Fakta och efter det vågade inte jag lägga mej så jag var tvungen att kolla på ett program till efter det, så blev inte tidigt i säng som jag hade hoppats på. När vi väl gick in till sovrummet så kunde jag inte sova så jag fick lösa lite korsord : )

Idag vet jag inte vad som händer än, ska kanske träffa Camilla och hjälpa henne med lite lägenheter. Men mina pengar och gratis sms på telefon är slut.. Får se om jag orkar in på Swedbank.se och fylla på den. Troligtvist inte : )
Det är ju Fredag. Då blir det mys kväll förhoppningsvist!






Godmorgon & ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0