Måndag,



Myys, nu har jag precis kommit ur duschen. Det är SÅÅÅ skönt att duscha tycker jag! Man luktar så gott och det är så varmt. Jag tänkte ta mej ett bad egentligen men klockan tickar på så fort. Jag ska vara på BVC kl 14.00 så det skulle jag aldrig hunnit med. Före BVC ska jag med Lina ner till Karlberg, hon skulle dit och kika till stället nu när det har vart Jullov så länge : )
Efter BVC besöket blir det nog fika med Lina & Milla. Ska precis skicka iväg ett mess till Milla och höra hur det blir. Hade vart trevligt, vi har en liten julklapp till Ebbisen också som det är bäst att hon får nu, annars blir det som förra årets julklapp till Ebba, den ligger uppe på Kasenberg än ! Men vi ska fixa den så hon får den snart också.


Det är dock ingen katt i pakete : ) Tror Milla har fullt upp med sin Satan till katt hemma ändå!



Det börjar dra ihop sej nu också, jag går in i vecka 33 i morgon.. Det känns som den kan ju komma när som helst. Det är väl vanligare att man går över ett par dagar när det handlar om första barnet, men jag hoppas på att den kommer tidigare jag : ) HHaha, jag vill så gärna ut och gå med barnvagn och få klart här hemma så vi kan få upp skötbordet och alla saker som är nere i förrådet. Men nu måste vi se till att börja. Henrik är ledig på Onsdag, då måste vi kolla alla mått osv och dra till Ikea om det är öppet. Eller iaf börja riva vaggarna som ska ner och få upp dom nya..
Jag har ju alla ppengar så det är ju bara till att börja slösa dom : )








Nu har jag ungefär en timme på mej att göra mej klar. Måste blåsa håret nu när det är så kallt ute, inte så bra att gå ut i denna kylan med blött hår. Jag som hatar att blåsa håret och min hårtork håller på att lägga av, den bara slutar att funka ibland så jag får slå den i golvet så börjar den allt igen till slut. Men jag har ju haft den bra många år nu så det kankse är på tiden att skaffa en ny.. Men en annan dag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0