ooouuw



Oj o joj oj oj o joj, vad vi renoverar i lägenheten.. Det är nästan så vi kan flytta tillbaka igen : ) Haha, ne då, riktigt så klara är vi inte. Men på god väg tycker jag för att vi började i Måndags.

Jag har fått massa vatten i fötterna och händerna så det gör fruktansvärt ont, iaf i fötterna.. Kan knappt gå på dom, känns som man har stukat foten eller nåt. Men det är ju snart över nu så jag får stå ut lite till.
Blir inte bättre utav att jag är hos Lina på Karlberg på dagarna där man står upp nästan konstant hela tiden. Men det är nog bra att inte vara för lat, så jag orkar hålla igång ett tag till. Även fats jag börjar bli väldigt stor nu. Men som sagt, snart tilttar den lilla ut.

Jag ska ju ha tagit bilder, men jag har ju fortfarande inte min digitalkamera eftersom Lina & Danne låna den för ett tag sen och nu har vi inget usb minne här p ådenna datorn så jag får ju inte in bilder från mobilen heller.





Nu kommer snart Anders & Älskling hem med pizza, jag och mamma åkte hem lite tidigare så vi kunde städa undan och tvätta lite.
Imorgon ska vi faktiskt ta a day off, och bara vara hemma. Nu har det blivit så sena kvällar och mycke slit så vi får ta igen oss lite. Mysss pyss med Henrik då <3





Jag vill bara att det ska bli klart hemma så vi kan flytta in och få iordning allt med bäbissängar, skötbord och allt där till. Men visst är det bra att bo hemma hos mammsen alltid : )

Kommentarer
Postat av: elin

vad skönt att ni är igång iaf, har man bara börjat så brukar man ju kunna köra på i 110 sen :) Du får iaf ta kort under tiden så gör det inget om vi får vänta lite med att se men kul att se förvandligen sen iaf :D puss ta hand om dig, jag håller allt koll på din nedräkning haha ;)

2010-01-14 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0