Svullen gris




Mamma kom in till mej i morse när jag låg och sov och sa att jag var helt svullen i ansiktet.. : ( Jag är helt svullen i benen och fötterna också, så idag fick jag inte åka till lägenheten.. Jag ska försöka städa lite, damsuga, starta en disk ( om jag får igång diskmaskin ) osv så mamma blir glad när hon kommer hem ikväll/eftermiddag.


bild tagen från google.se

Så här ser mina fötter ungefär ut, inte riktigt så svullet men inte långt ifrån. Mina pytte fötter har nog svullnat upp till storlek 36 nu iaf : ) Hahha!






Man kan säga att det är mindre än en månad kvar till min bäbbe kommer, eftersom det är ju 1 Mars vi ska ha och i Februari finns det ju varken datum 29,30 och 31.. Så nu kommer det nog gå fort.
Bara vi hinner klart i lägenheten så vi kan flytta hem och göra iordnong allt så är jag nöjd, även om vi hinner bo där en dag före vi får åka iväg. BARA vi kommer hem!!
Men köket är nästintill klart nu. Ska in med resten av inredningen och foga, men det kommer Henkes pappa och gör i morgon! Wiiie, sen är badrummet snart klart och då ska vi dra igång med sovrummet, men det kommer ju gå fort när vi väl sätter igång eftersom det bara är väggar, måla taket och lägga golv.. Ungefär iaf : )

Det ska bli SÅÅÅÅ skönt att komma hem, nu har vi allt bott hos mamma för länge. Henrik igår när vi åkte genom stan " Vi ska fan inte köra massa fulla folk, vi ska åka raka vägen hem" och när han säger "hem" till svärmors hus så är det inte bra : )


"Mammmmma, im coming home too you"

Kommentarer
Postat av: Malin

stackare så där såg mina fötter också ut, även händer, ansikte osv .. va svullen hela ja och sommarvärmen gjorde de inte bättre :P men de går över bara bebben kommer :) hoppas allt är bra med dig annars och att bebis stannar inne någon/några veckor till :) kram

2010-01-31 @ 16:16:48
Postat av: Marika

Grattis Marie, och Henrik! ;) Hoppas ni mår bra alla 3. Åh så gosigt med bebissnosande! :)

2010-02-01 @ 17:36:22
URL: http://marikasvensson.blogg.se/
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Grattis till bebisen :)



( skvaller från eran dotters faster :P )

2010-02-03 @ 18:56:06
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0