to-do



Jag får väl göra mej en liten "Att-göra"-lista för dagen och kolla om något utav sakerna blir gjorda.



-Äta frukost. Check

-Få på mej kläder och orka mej ner till stan med Lina.

-Städalägenheten och få undan tvätten som hänger i hela tvrummet.

-Ringa styrelsen och höra om man får renovera lägenheten hur man vill.

-Ringa a-kassan ( som ALDRIG svarar ändå, sitter i telefon kö tills teletiden stänger )

-Slänga ut julgranen.

-Fika/luncha med Hajir.





Mm, det är dom sakerna jag måste göra idag, om inte ännu mera men dom jag kommer på iaf. Så jag ska börja med att få på mej kläder nu eftersom jag har käkat frulle. Sen kankse palla ner längst ner i trapphuset där numret till styrelsen står och ringa dom innan Henrik går i taket eftersom jag ligger hemma hela dagarna och aldrig orkar göra något : ) Men va fan, jag är ju gravid ^^
Städa tar jag nog ikväll när mannen får äran att hjälpa till.


Jaja, sak samma. Inget utav sakerna kommer bli gjorde om jag känner mej själv rätt! Men jag ska verkligen försöka med det där med styrelsen eftersom vi behöver börja imorgon med att riva...












Kommentarer
Postat av: Marika

Hoppsan Marie, bäst att du ringer Styrelsen ombedelbart, annars kan det stå er dyrt! ;) Ni har inget kontrakt/köpeskontrakt som det står i vad ni får göra och inte göra?

Hoppas det blir bra med renoveringen!

2010-01-05 @ 13:41:37
URL: http://marikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0