update,



Idag är det 4 veckor och 6 dagar kvar tills min lilla lilla lilla söta bäbbe ska komma till världen. Alltså Måndag om 4 veckor ska jag ligga på Bb i Karlstad och försöka pressa ut denna lilla krabat : ) Undra hur det kommer gå till i min lilla kropp, som dock har blivit ganska mycket större under graviditeten. Men direkt jag har fått denna bäbis blir det gym med Lina som är i stort behov av en träningskompis som orkar med att vara där mer en 1 gång ; )
Längtar tills jag kan få gå ut och springa i skogen igen!





I lägenheten tar det sej också, vi håller på att sätta upp köket just nu och hoppas att det blir helt uppsatt i morgon eller Torsdag.
Jag har faktikst tagit bilder på lägenheten nu, men kameran ligger kvar där.. TYPISKT, jag vet. Men i morgon ska jag få med mej den hem och lägga in lite bilder : )


På dagarna när jag är hos Lina är jag så fruktansvärt trött, det är så jag bara väntar på den dagen jag vaknar upp där på bordet efter en liten stunds sömn. Men hoppas inte det går så långt så jag somnar där : ) Men ögonen är så dom går i kors och går inte att hålla öppna. Men jag är ju i den tiden i graviditeten då man kan vara väligt trött.
Men jag ska iaf gå och lägga mej nu så fort som möjligt, men först blir det ner och borsta tänderna så dom blir fräschhhhhhhhhhhhhhhhhhhha inför natten : )


Bye hunnyss !


Kommentarer
Postat av: Elin

JA DU KOMMER NOG Få (oj caps) världens minsta baby :D Wiii :D

2010-01-26 @ 20:58:06
Postat av: Limpa

Men böna, ta en dricka då :):): sp ögona slipper stå i kors :P

2010-01-27 @ 23:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0