ursch,



Jag måste bara säga att Michael Jackson är nog en utav dom äckligaste människor ja vet.. Jag såg på Oprah idag och då var det en minnesgrej för han och då visade dom när hon intervjuade han för ett tag sen. Men jag har aldrig tyckt om han, han har alltid vart skit ful, och hans låtar är inte något specillt bra dom heller..
Liksom, han berättade att han enbart hade gjort 2 operationer. 2 st? Han ser ju ut som ett jävla freak, ingenting ser ju riktigt ut på han..



2 operationer? Bull shit Michael...




Nee urschh, jag tycker inte om han.. Blää...






Nu blir det duschen snart och sedan ska jag iaf försöka komma i säng lite bättre i tid än dom senaste dagarna när man inte har gått in i sovrummet före 3 på natten.. Man kankse slipper sova hela förmiddagen i morgon då och kankse får något gjort.
Vi ska försöka få hit vaktmästaren imorgon också så han kan kolla allt med renoveringen så vi får göra så som vi har tänkt oss. Men hoppas inte det blir problem med det. Mamma får komma hit när vaktis är här så hon kan fråga frågor osv, sånt som inte vi vågar och kan : )




Duschen väntar, vi hörs i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0