FREDAG!


Tänk att få vakna bredvid denna lilla pluppen varje dag : ) När jag vaknar ler hon med hela ansiktet och börjar prata direkt!
Hon är helt underbar min lilla Mira!












Idag tror jag att Monica & Tindra, Emma & Elsa kommer till Åmål. Då blir det säkert fika och promenad : )
Dom skulle höra av sej idag hur dom skulle göra, men jag har inte hört något av dom än..


Ikväll ska jag och Milla på bio : ) Lina ska kankse med om hon hinner hem, hon är i Årjäng med mamma.
Det ska bli så kul att se den nya filmen ÄNTLIGNEN.
Igår kom Milla, Ebba, Lina & Josse hem till mej och Mira och kollade på 1a Sex and the city filmen.
Jag ska även passa Alva en sväng efter dagis innan mamma kommer för att hämta henne.



Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0