FREDAG!



Thiiit va fort tiden går, den bara rullar iväg.
Mira är 6 månade på Söndag!! Vart tog min lilla 2 kgs bäbiiiiis vägen?



Oj oj, att hon var sååå liten?! Det går verkligen inte att fatta.
Det känns som det var förra veckan vi kom hem från sjukhus.
Mira är bäst i hela världen!

På söndag ska vi även döpa henne, blir i Vårvik, typ vid Henriks föräldrar.
Det blir ett litet dop med den närmsta släkten + Josefin : )
Även Milla & Ebba var bjudna men Milla jobbar tyvärr och kunde inte byta.

Idag har jag jobbat hela dagen i Säffle, va en del att göra eftersom det är Torgfesten där hela helgen.
Jag ska även jobba i morgon men vi stänger ju 13.00 på bolaget i Säffle.
Efter det ska jag försöka hinna mej en sväng till Lindex & Kappahl och försöka hitta något till dopet.
Jag vet att jag inte kommer hitta något men det är värt ett försök.
På eftermiddagen skulle vi kankse hem till Madde, Malva & Fredrik : )


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0