FREDAG!



Jag tror att jag & Mira ska med Lina till Karlstad, hon ska dit och hämta massa saker på Ikea för våran underbara mamma lyckades vinna en tävling där. Rättare sagt vann hon en hel uppdukning tror jag av tallrikar, bestick, glas osv. Det var hon värd mammsen!


Mira sover dock än så turen till Charlestown får vänta lite, blev lite sent igår.
Igår hände något som var fruktansvärt.. Det började med att Mira absolut inte ville sova, men tills slut såg jag ju att hon var så trött så hon knappt kunde hålla ögonen öppna så jag la henne i spjäl sängen och gick ut och kollade på Sex and the city, men jag hörde att hon greja runt i sängen så jag fick gå och hämta henne.. Hon började hosta väldigt mycket, vääääldigt mycket, Henrik sov så jag blev väldigt rädd för det låt som hon hade svårt att få luft av bara hostandet och till slut låt det som hela magen bara vände sej upp-och-ner eller jag vet inte hur jag ska förklara, men hon fick iaf ingen luft och samtidigt försökte hon hosta.. Henrik som inte vaknar av någonting i vanliga fall flög upp, tog Mira och försökte dunka henne lite i ryggen så hon skulle börja andas, hon började inte andas men hon spydde upp massvis med mat och tillslut började hon andas och både jag & Henrik fick panik och var livrädda.. Hon låg intill Henriks bröst och lugnade ner sej.. Urscch, jag blev såååå himla rädd så jag nästan började gråta.. Min lilla älskling. Men jag tror hon sätte något i halsen eller fick panikhosta...
Men hon somnade ganska snart efter händelsen och det är nog därför hon sover än..





Så gårkvällen var inte särskilt lyckad : ( Tur att Henrik var hemma och kunde hjälpa mej, annars hade jag nog brytit ihop. Framförallt att han vaknade, annars vaknar han inte för någonting..

Kommentarer
Postat av: limpa

staaaackars gumman :( men hon har nog glömt de tills idag :)

2010-07-02 @ 11:10:51
Postat av: camilla

sådant är läskigt, när man inte vet vad man ska göra ! tur att henkis var där :)

2010-07-02 @ 21:03:27
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0