Godnatt










Nu kommer bilderna sedan i morse när jag, Henrik & Mira käkade frukost : )
Eller morse och morse, vi sov ju till 12 allihoppa och jag drog ner och köpte frukost osv så detta var nog vid 13-14 tiden, men morse för oss med andra ord!


Jag & Mira tog vagnen ner till Josefin där även Lina var.
Det bjöds på tee & äggfri kladdkaka som blev super god!!
Tog vagnen på stan en sväng och fick sällskap av Milla på en promenad hemmåt & Örnäs skogen.
Jag mitt jävla klantarsle hade ju glömt nycklarna så vi blev utelåsta men Henrik kom hem och räddade oss.
Millan stannade på tjööt och en mat bit.
Ica för godis : )


Imorgon ska jag jobba på bolaget här i Åmål : ) Det ska bli roligt!!
På kvällen ska vi ner till Örnäs restaurangen för lite käk, Milla fyller ju år till veckan.
Jag ska nog ta mej 1 cider eller 2.



Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0