Lördag,



Sex and the city 2 var grym! Det är många som har skrivit och sagt att den inte var lika bra som ettan men där håller jag inte med. Den var skit bra!!
Vi tog en sväng på stan efter ( gick till bilen så att säga ) och vi kände oss föör gamla för att vara ute så det var nästan pinsamt ? Ska man känna så när man är 23 och resterande av folket ute på stan var bluesare på 45 +. Haha, illa detta.




Hem och natta Mira, kikade på Greas och sedan blev det sängen.
Henrik gick upp kvart i 5 i morse och även jag & Mira var vakna då och kunde inte somna förens typ halv 7 igen. Henrik drog iaf till Rudskogen, jag vill också dit och leva jävel, men han kommer ju hem idag igen.. Hoppas han får köra lite mer detta året än förra : )
Jag får vara hemma ist med Mira. Vi & lina och Alva ska ju på dop idag för lilla Noel : ) Det är inte förens kl 15.00 så vi har hela förmiddagen på oss för annat skoj.. Sova lite till kankse? Sounds good!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0