Måndag,


To-do.
  • Äta frulle
  • Bvc kl 14.00
  • Bokhandeln
  • Friskis & svettis




Jag råkade radera senaste inlägget som jag skrev igår kväll. Men det var inget särskilt om jag minns rätt, men här kommer iaf bilderna på mina älsklingar : )





Igår var Mira världens bästa bäbis, hon skrev nästan ingenting och lekte med oss för fullt : )
Jag ammade hela dagen så vi funderar på om hon får ont  magen utav ersättningen ?
Vi ska till Bvc idag så jag ska fråga om man ska testa mjölkfritt eftersom jag är mjölkallergiker och jag var precis sån här när jag var liten tills dom bytte ut mjölk mot mjölkfritt.. Alltså inga utslag eller dylikt, bara skrek hela kvällen & natten tydligen. Ungefär detsamma som Mira. Nu när man tänker efter så är nog väldigt skrikig på kvällen och det är ju bara då vi ger henne ersättning..



Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0