natt,



Hahaha, jag och Alva har dansat till Manboy hela kvällen : ) Hahaha! Vi dansade tills svetten rann på oss !!
Jag & Mira, Lina & Danne och pappsen gick upp till 50`s och käkade/fikade. Så himla skön stämning i Åmål när det är blues festival här. Tänk om det var så här hela sommaren..








Nu ska vi nog försöka sova. Alva saknar mamma så hon ska sitta uppe hela natten och vänta tills hon slutar inatt så hon ska hämta hnenne : ) Vi får se hur det blir med den saker eller om hon somnar.



På Tisdag börjar jag jobba, känns jätte konstigt för jag kommer sakna Mira så fruktansvärt mycket.. Jag vill inte vara ifrån henne en hel dag..
Det kommer gå så bra med Henrik & Mira, men jag vill ju också vara med dom.. Buhuhuh : (
Det är bara en månads jobb om ens det så jag ska nog försöka klara det ! Efter Augusti är klar så är jag tillbaka med min lilla skatt igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0