Söndag,



Idag är det nog inte många här i Åmål som vaknar upp utan baksmälla : )




Jag bakfull som ett as i Cypern..


Alva sov över hos oss och efter många om och men så somnade hon till sist. Hon saknade mamma & pappa jätte mycket. Reine kom hit för en timme sedan och hämtade henne : )
Idag händer det nog inte mycket, Danne fyller ju år så jag funderar på om vi ska dit på kalas i eftermiddag! Pappa skulle iaf dit med en present så jag & Henke kan följa med tycker jag : )
Vi kan köpa med lite fika och komma dit med !

Lina fick ju en allergi chock igår och fick köras med ambulans till Arvika sjukhus, men hon är bra och hon fick åka hem igår. Ursch vad hemskt.. Hon åt köttfärslimpa som det var lite ägg i och hon svullna igen direkt. Man kan ju tro att man ska ha växt ifrån det lite när man blir äldre men så var inte fallet, hon är nog lika känslig mot ägg än troligtvist.
Skönt att hon är hemma och mår bra iaf!
Jag, Mira, Lina, Danne & Pappa tog en fika/matbit uppe på 50`s igår kväll, det var mysigt.. Jag, Lina & Mira tog oss en promenad till Örnäs för att hämta Alva medans Danne åkte dit med pappa.
Härlig kväll : ) Henrik som saknades bara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0