Tisdag,



God kväll : )
Idag har jag inte haft tid för datorn. Jag skulle ju iväg till Säffle och jobba tidigt i morse och jag kom allt upp till slut, men var fruktansvärt trött och jag ville INTE gå ur sängen. Ja gav Mira mat och Henrik fick lägga sej bredvid henne. Jag ringde vid halv 2 tiden och då låg dom fortfarande i sängen, mina mysmongon : ) Mira hade varit jätte snäll hela dagen och när jag kom innanför dörren låg då i sängen igen, Mira pratade med pappa som vanligt !
Jag har verkligen saknat både Henrik & Mira idag!!
Jobbdagen gick allt bra, det tar sin lilla tid innan man kommer in i det igen men hoppas det blir bättre efter Fredagen eftersom jag ska iväg till Arvika och jobba på bolaget där på Lördag! Det kommer nog bli roligt och framför allt nu när det är Arvika-festivalen.






Imorgon ska jag träffa "mammorna" kl 13 för lunch på Xo, hoppas Henrik vill följa med om han har tid.
På eftermiddagen ska jag träffa Emma för det hanns inte med igår : ) Wiihihioo, undra om syster Sara är hemma ?


Off to the sofaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0