Tisdag,


Dåså, det var ett tag sedan jag orkade blogga : )
Idag har jag & Mira tagit det väldigt lugnt, Emma & Elsa kom hit en sväng och hälsade på oss i förmiddags och det var jätte trevligt !
Jag, Mira & Henrik drog iväg ut med dom sista dopinbjudningarna och nu har jag precis fått i mej lite mat, pasta & pastasås : )





Min mummmmmsiga mat


Det blev en sen frukost idag eftersom vi låg i sängen till 12.00 tiden ca. SKÖNT!
Henrik åkte ner och köpte frska frallor som vi stoppa i oss fort.
Även Mira var med vid matbordet i pjamasen : )







På söndagen åkte vi till Gfors eftersom dom har varit i Tyskland några dagar och farmor ville träffa gumman. Vi blev kvar där ganska länge och det är så mysigt att vara där : )
Mira satt även där med vid matbordet och tuggade på sina nycklar. Kommer tänderna tro? Hon tuggar & tuggar, allt ska verkligen in i munnen för att ätas på och dräglar som aldrig förr så det kan nog vara så..






Igår var jag uppe i Årjäng för att hjälpa till hos Lina & Mamma och Henrik åkte upp med Mira till Gfors eftersom han skulle med hans pappa till Trollhättan och hjälpa till med att jobba lite. Det var alltså första gången vi lämnade bort snuttis! Visst, det var inte ens 3 timmar men ändå !! Jag saknade henne jätte mycket och Henrik sms:a mej " Det känns konstigt att ingen utav oss har henne " Jag blev kvar i Gfors tills Henrik kom vid halv 8 tiden och vi blev kvar hela kvällen med mys, kortspel, äppelpaj osv!



Mira somnade för en stund sedan men nu hör jag att hon har vaknat så jag ska gå in till henne och mysa lite och sedan städa undan hennes för-små-kläder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0