Torsdag,


GODMORGON!






Nu sitter jag i min mjuka, sköna rosa mjukisdräckt : ) Henrik är och köper frukost till oss, så jag väntar spänt på att få nybakat bröd och juice. yummmiii..

Kl 13.00 ska vi ner till Xo för att möta "mammorna" + några pappor som är med, vi får se om vi är hungriga för lunch eller om vi tar oss fika..
Vi kunde ju inte vara med förra gången för Mira va inte särskilt pigg efter sprutorna så det var länge sen vi träffade dom.



Ikväll ska nog jag & Henrik, Lina & Danne laga lite middag : ) Jag tror att dom får komma till oss så jag undrar vad jag ska hitta på att bjussa på ? Det löser sej!
Nu ska jag få fram lite saker inför frukost-ätandet.
BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0