Torsdag,



Jag lagade ju middag till mej, Henrik, lina & Danne förut och det blev helt okej. Jag gjorde köttgryta, ris, sallad & bröd. Dock hade Danne ketchup ( ? ) på riset, och vi andra saltade men annars heeeelt okej om jag får säga det själv. Det räkte även så jag fick mej en liten matlåda tills i morgon då jag ska jobba hela dagen : )

Kvällen har annars spenderats med gumman vid tutten och kollat på tvn : ) Som vanligt med andra ord.
Jag är ju så pissssst off för det går ju bara massa jävla repriser på tvn hela sommaren och jag som levde framför tvn när jag var gravid har ju sett ALLT redan..
Det gillas inte!
Jag får ju säga att jag sitter inte lika mycket framför tvn nu mer, man har fullt upp med annat nu. Städa, plocka, greja, mata gumman, byta blöjor and so on..





Yes, jag jobbar 9.00-18.20 i morgon och på Lördag drar jag min kos till Arvika för att jobba på bolaget där 8.00-15.20 då får jag åka från Åmål väldigt tidigt för att hinna fram och eftersom jag inte vet vart bolaget är : (
Ajjja, Lördagen kommer iaf gå väldigt fort för det kommer vara proppat med folk, det är ju Arvika Festivalen hela helgen : )

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0