Torsdag,



Dagens to-do.

  • Vara sjuk ( snora, tät i näsan, snyta sej tills näsan är röd, ont i halsen )
  • Hämta ut min nya telefon!
  • Säffle med Henrik.
  • Stranden ?
  • Köpa almenacka.




FAAAAAAAN,
jag orkar inte vara sjuk : ( Jag vaknade vid 3 inatt och hade AP ont i halsen, snorade, var tät i näsan och mer där till. Jag kunde inte somna, och sista gången jag kollade på klockan så var den över 7. Henrik hade hunnit gått upp, Mira hde fått mat och jag kunde inte somna.. Jag gjorde lite tee & käkade lite chips och tyckte allmänt synd om mej själv.
Men jag får tänka framåt att när jag sitter här om en vecka är jag friskus igen!



Älskar dej Henrik : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0