Mina babes!




















Mina 2 absoluta favvisar : )
Tänk om ni inte hade funnits i mitt liv, då vet jag inte hur jag hade klarat mej. Älskar både Henrik & mira mest i hela världen!

Tiden går alldeles för fort så man glömmer nog att ta vara på det man har.
Mira bestämde sej för att komma ut en månad för tidigt men var då alldeles för liten för sin ålder, vi kämpade tillsammans på sjukhuset i 3 veckor. 3 veckor som kändes som 3 månader. Jag trodde att det var jag som gjorde fel när hon inte ville äta på mej, men hon var alldeles för svag för det just då tills en dag när det bara vände och hon börja äta. Den dagen kändes helt fantastisk just då, jag minns att jag och Henrik gjorde en " high five " för vi blev så glad ( en riktig yeeeah high five, som man hade vunnit ett maraton )
Nu är hon så stor min tjej, från att nästan enbart sova hela dagen till att hon är vaken hela dagen på några månader, från att äta 65 ml till att käka massvis och till och med potatis, det är stort!
Älskar er!





Man blir så himla tanksprid när något orättvist & tråkigt händer.
Jag är glad att jag har Henrik & Mira. Hoppas dom kommer stanna hos mej för alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart dom stannar för alltid hos dig !

2010-06-09 @ 08:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0