Onsdag,



Godmorgon allihoppa!

Hur skönt är det inte med en liten bäbis som sover hela natten + hela morgonen/förmiddagen ? Jag är känd för att sova länge, men hon är ju värre lilla gumman : ) Hon somnade efter 19.00 tiden igår och sover än. Hon fick lite mat när hon vaknade tillav att vi bärde in henne till hennes säng igår, vid 5.00 tiden i morse och sist vid 8.00 tiden så hon borde vakna snart och vara hungrig tycker jag.. Det är världens bästa bäbis !

Onsdag redan, jag håller på att tvätta för fullt så jag ska snart ner i tvättstugan och hänga upp tvätt igen. Efter det ska jag & Lina ( kankse Josse, Milla & Ebba, har inte pratat med dom än ) gå till Hannebol & picknicka och ta oss ett varv i skogen, en promenad alltså.
Kommer bli jätte mysigt!



Ikväll blir det Friskis & Svettis igen : ) Hoppas vädret håller i sej så man slipper hoppa & studsa i regn, men jag tror att det ska vara fint hela dagen.
Annars har jag inget mer på menyn idag..


Ha en jätte bra dag!

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: hejsan och tack så mycket kära du :) jo jag vet linnet är verkligen läckert :D ja de va otur, men som tur har man ju flera parfymer :)

2010-06-16 @ 11:25:42
URL: http://fuckingposers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0