Onsdag,



Hela dagen har jag trott att det har varit Torsdag.. Knepigt, men det känns verkligen som det är Fredag imorgon..

Jag & Mira sov nog lite för länge idag, jag gick upp ur sängen vid 13.00 och då låg hon fortfarande och sov : ) Hahah, det är underbart att sova! Det blev lite knasigt igår när hon somnade vid 8-tiden på kvällen och vaknade igen för att börja med "kvälls-rutinen" som består av gnäll, skrik, gråt, tårar och ätande.. Så jag kunde lägga henne vid 23.30, så hade hon somnat för natten och annars brukar hon vara i säng senast 22.00, men det blev en skön sovmorgon för oss.

Jag & Mira trippade iväg till Hajir & Noel efter vi hade kommit upp och gjort oss klara. Vi tog oss en promenad till stan, gick till bolaget, köpte lite mat och sätte oss i parken för att äta och ge mat till dom små. Till slut somnade dom båda och vi kunde knalla lite på stan..
Gick hemåt till slut och jag har precis fått i mej lite käk medans Mira sover en stund.



Snutt i sin stora solhatt och lilla Noel.



Blev inget friskis för mej denna veckan för Henrik fick jobba över både i Måndags och idag : ( Men jag ska ta mej en springtur senare när han kommer hem, så jag får röra lite på mitt dökött.
Vi ska även iväg och kolla på ett hus : ) Wihoo, Henrik & hans föräldrar åkte förbi där igår och det är tydligen jätte fint. Mer kan jag inte säga för jag vet inget mer om det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0