Onsdag,



Idag var det meningen att vi "mammor" skulle träffas men det blev inte så, så vi får vänta tills nästa vecka ist.
Då har man hela dagen fri och inget bestämt. Men jag & Mira ska nog hem till Lina och laga mat och kolla på film : ) Myyyss!
Jag & Mira har precis vaknat, tänk att jag har fått en bäbis som sover lika bra och länge som mej! Det trodde jag inte, jag trodde att jag skulle få vänta flera år innan jag skulle få sova till 10.00 typ.
Alla säger att det kommer ändra sej men det borde ju bli någon liteeeen förändring, men vi ligger helt utslagna i sängen båda 2 och kan vakna och bara kolla på varandra för att slå igen ögonen igen : )
Ta i trä..

Det har regnat inatt och i morse, men nu ser det ut som det spricker upp igen : ) Nice!
Då får det bli shorts idag så mina ben kan bli något åt det bruna hållet, nu är dom krit vita, och då menar jag krit vita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0