Porrbilder













Som ni ser sitter jag och fleääschar med mina tuttar för er : ) Men dom är inte mycket att se kan jag lova, antingen sprängfyllda i mjölk eller urätna taxöron ! 
Gumman somnade iaf nu när jag gav henne mat, tror hon somna för natten.. Eftersom vi var uppe så tidigt i morse blev det en lång dag för snuttis : ) Hon gick ju upp ett par timmar tidigare idag än vad hon brukar göra annars..

Henrik är i garaget så jag har passat på att städat lite nu när han är iväg så jag slipper bli arg på han för han sitter framför tvn/datorn när jag vill greja.
Jag fattar inte, jag blir arg för jag vill städa och då går det ut över Henrik för att jag inte orkar ta tag i det. När han väl inte är hemma, då ska jag göra det samtidigt som jag har ett barn att sköta om. Varför passar jag inte på när Henrik är hemma? Nee, för då blir jag arg för att han inte hjälper till och ist leker med Mira.. A aaa, ibland förstår jag inte mej själv...
Tur att Henrik orkar med mej & mitt humör : ) Det är nog bra att han får lite egen tid i garaget, annars hade jag nog gått han på nerverna och tjatat skallen av han, jag har ju en tendens att tjata lite för mycket på han!



Jag kikar runt på lite mobiltelefoner, jag måste ha en ny.. Min har ju lagt av för länge sedan, eller självaste högtalaren.. Jag hör ju inget i den så jag måste ha på högtalare om jag pratar och den bara skramlar så man hör inget ändå... Jag är ju så van, men andra fattar som lånar den eller hör när jag pratar fattar ingenting för man hör inte ett piss.
Det står mellan 2 st mobiler nu, en touch och en med framskjutande tangentbord.. ? Det är ett svårt val.. Yeaa, det får bli som det blir. Jag ska beställa en inom kort iaf!






Midsommar i morgon då gott folk.
Jag & Henrik drar hem till Monica & Putte i morgon eftermiddag. Tror även att Lina & Danne skulle med. Det blir lugnt med grillning, lekar, barn & öl. Jag kankse ska ta mej ett glas vin ? Haha, jag får nog vänta tills Lördag för annars har vi ingen som kör hem. Henrik ska få ta sej ett par kalla med Putte.
Det ska bli trevligt iaf, kankse något man kan göra till en tradition nu när man inte kan dra iväg till kusten mera : ) Blir roligt när barnen blir lite större också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0