Söndag,



Helgen har snart flygit förbi fort som attan. Som vanligt med andra ord. Känns som det var Torsdag kväll igår..

Jag, Monica & monkans kompis Mia drog till Karlstad igår förmiddag och åkte till Mitt-i-city-garaget och parkerade bilen. Det var mycket folk, men vi hittade allt lite kläder och dylikt ändå. Jag köpte mej 2 tröjor, 2 par skor, en Kitty-klänning till Mira, cykelbyxor och massa på Ikea, en barnstol, skedar, knivar, gafflar, små skålar till Mira, ett durkslag, potatisskalare, sånna man lägger lös te i, skärbrädor, ramar & en sopkorg till toan. Fick ganska mycket till ett bra pris. Handlade nog för 700 eller 800 :- enbart. Jag är grym på att handla!





Sitter i min rosa mjukisdress som jag fick av Lina dagen efter Mira föddes : )


Jag känner för att städa, men jag vet att om jag börjar nu så kommer Mira vakna och inte vilja vara ensam.. Henrik är på jobbet och städar, tvättar & grejar med bilen så jag får nog vänta tills han kommer hem.
Jag är hungrig och det finns inget hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0