Söndag,



Söndag, sista dagen på veckan.. Jag har inte varit utanför dörren än. Självklart sov jag och Mira länge men jag känner mej fortfarande trött för jag har blivit lite förkyld : ( Snorar fast näsan är heltät, lite ont i halsen och hostar lite. Mira hostar & snorar också...





Igår var vi ju i Gfors hela dagen/kvällen och firade Henrik : ) Vi fick mat, grillat stog det på menyn. Kött, kyckling, lax, sallad, bröd, klyftpotatis massa oliver, vitlöksklyftor osv !
Smaka jätte bra och till efterrätt var det hembakad rabarberpaj med glass & hembakad buddapest tårta. Allt låter ju hur smarrigt som helst men ändå äter jag inget utav det ( efterrätterna ) så det blev bara lite glass för mej.

Jag funderar på att laga köttfärssås & spagetti nu. Jag är hungrig så ist för mat äter jag massa onyttigheter som godis, chips och bullar.
Orkar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0