Tisdag,



Gårdag-
Jag, Milla, Lina & Mira drog iväg till Säffle för Linisen skulle uträtta några ärenden där. Vi fick ta oss en glass och sitta i solen för massa skitprat : ) Tänk vad mycket skitsnack tjejer kan komma på, munnarna går i ett och man kan tjata, tjata och tjata hur länge som helst om allt & alla!
Lina stack till frissan så Milla & jag fick oss en liten promenix till stan, handlade grill mat, åkte upp till mamma på Kasenberg, träffade våran morbror Perra från Sthlm, grillade, promenad och sedan hem till soffan !
Underbar dag, fina vänner & bra väder.





Limpa & Milla : )




Lina är på Näl idag, eller rättare sagt nu.. Hoppas det går bra med henne. Danne är med henne denna gången som chaufför : )
Hoppas dom gör något åt hennes problem, att hon får komma hem och bli sjukskriven ett tag.
Jag har inga planer för dagen så jag tar den som den kommer.
Haha, i morse när jag vaknade hade Mira redan slått upp ögonen och lekte för fullt.







Myyyys-unge : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0