23



Va fan, det var ju inget Desperate Housevifes igår : ( Buuuhuhu, man kunde tydligen kolla på kanal5 play ? och vad är det liksom..?
Undra om nästa Tisdag, om det är det programet som skulle vart igår eller om det är nästa igen eftersom man kudne se det på kanal5 play, om det inte visad över huvud taget alltså. Någon som fatta vad jag menade? : )

Iaf, IDAG FYLLER JAG 23 ÅR ! Tjoohoosan, har dock inte fått något än : ( Men storebror Patrik har varit här på lite lunch och mamma & Anders kommer senare och Linis skulle komma ikväll! Hoppas jag får något roligt iaf, spelar ioförsej inte så stor roll om jag inte får något. Känns som man har växt ifrån det där lite !
Men av Henrik ska jag iaf få köpa mej en ny skötväska! Bättre att jag fick välja själv för annars är det nog något som är fel om han väljer : )







Idag har varit en sådan där dag då jag har fått massa viktiga saker gjort.
Ringt Eon och sagt upp mitt abbonemang
Ringt vårdcentralen om min bröstmjölk
Ringde Näl och Karlstad för att få läkarintyg som vi ska skicka till försäkringskassan
Ringde Pd så vi ska äntligen få in en bild på lilla Mira i tidningen här i Åmål ( inte en dag för sent )


Nu ska jag försöka städa lite och vänta på att Henrik ska komma hem så jag får hoppa i duschen!
Bye

Tack för alla grattis !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0