Alva & Mira



Fredags kväll och pappa sitter och matar Mira med ersättning just nu. Mira har haft en sådan där dag då hon bara har käkat och käkat, så min tute ( eftersom jag bara har mjölk i ena bröstet ) har vart helt "taxöra" hela dagen. Taxöra är då när tutten är så uräten så den bara hänger och dallrar, ni som ammar fattar vad jag menar!
Idag har Mira vart vaken nästan hela dagen, känns verkligen som den där sömn-perioden har börjat lägga av lite och det vänder så hon kommer vara vaken mer på dagarna och kankse sova mer på nätterna ( HOPPPPPPAS, så jag kan sova )
Hon har även suttit i mitt knä och skrattat åt mej när jag sjön blinka lilla stjärna och bä bä vita lamm för henne : ) Tror hon tyckte jag hade sååå fin sångröst så hon leede åt det !

Hon somnade en sväng, då hittade jag henne like this : )



När d et skulle vara like this : )



Hihih, sötnöten där : )




Alva var även här på eftermiddagen.



Hon fick sej en godis bit : )







Var ju hos Milla & Ebba nu på kvällen. Var jätte trevligt ! När Cissi kom fick v hemmagjord pizza som var jätte smarrig ! och till efterrätt blev det hennes hemmagjorda kladdkaka som jag bara ÄLSKAR : )
Allt var jätte gott och mysigt ! Tack Milla för en bra kväll
Cissi hade med sej Ultraljuds bilderna på den lilla alien : ) Verkar som det kommer bli en liten sötis!
Tänk när man var på Ultraljudet, man var hel spänd och visste inte vad man skulle se där inne : ) Och nu sitter man här med den lilla grejen som man såg där på bildena!
Weeei, underbart !


Nu ska jag lägga gumman i spjälsängen och gosa med Henrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0