bvc




Idag är det Torsdag redan och jag och Mira har vart uppe ett tag, hon har masat väldigt mycket inatt så vi fick gå upp tidigt så jag är säker på att jag fick i henne mat osv. Och nu har hon slocknat i soffan min lilla skatt : ) Så nu ska jag snart behöva väcka henne när jag ska ha på henne kläder, men hon kankse sover så djupt att hon inte vaknar!
Mamma skulle komma idag, men hon har inte hört av sej så jag får se om hon dyker upp sen : (
Om hon inte kommer ska jag knalla bort till Milla som behövde lite telefonsamtal ringda osv, då är det jag som kommer och räddar henne i nöden för det är något hon inte vågar göra själv än : )

Igår orkade jag inte blogga något mer, men jag och Mira var hemma hos Hajjen och det var jätte mysigt att träffa henne, nu är hon allt tjock hon också. Jag fick smörgås och tee : ) Gottigt!
Vi tog oss en promenad ner till salongen och var där en stund innan jag promenera hem igen.
Henrik fick vara hemma med Mira på kvällen då jag var nere på Karlberg och hjälpte Lina, Flamingos var där och spelade : ) Hahah, snygga killar det dära !
Det var iaf väldigt mycket folk, var väl iaf 300 biljetter förköpta..
Massa gamla äldre damer som tänkte tillbaka på ungdomstiden när " hon och snygge Stig stog bakom eken och hånglade till just denna låten "








Nu ska jag borsta tänderna och sendan försöka komma iväg : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0