data musen



Idag hade statistiken skjutit i höjden : ) Undra why? En skit Tisdag som denna, kankse för det har varit pissigt väder så alla har suttit inne och nördat framför datorn? maybee
Jag och Henrik har myst framför tvn med korv i bröd, haha det vi har råd med just för tillfället : ) Men antagligen fick jag låna pengar av pengavalvet Limpa så jag kan betela räkningarna och lånet iaf. Thankkkksss sis ! Hon är guld värd, bokstavligt talat : )



Imorgon är det Onsdag och jag har inga planer än så länge, måste bli promenad ifall vädret är bättre än idag.
Idag försöka jag göra några situps här på golvet, men om jag får erkänna var datorn mer tilltalande än ligga där på golvet och svettas som en gris och anstränga sej : )
Kan det inte bara bli bättre väder så jag kan ta på mej gympadojjorna och springa i skogen? Jag längtar verkligen efter att få göra det. Tills den dagen då det är fint väder och jag ska ut och springa och kommer på hur jävla jobbigt det är : )
Måste beställa en ny mus också ( data mus, till alla funny-bunnys som inte fattar ) Våran nuvarande har gjort sitt nu, och jag & Jonas kollade och det fanns någon för 35 spänn med frakt typ och det kankse jag kan ha råd med om jag får låna pengar : )




Me like : )



Sängen ropar efter mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0