Erik & Mackan och Hollywoodfruarna



Kvällen idag består av dom programen : )
Erik & Mackan är dock slut nu och under alla pauser skulle jag ner till bilen och ta ut insattsen till barnvagnen och gå till tvättstugan för en tvättid, men tror ni jag gjorde det? Nopppe, i varje paus sa jag bara " Nästa paus, då jävlar SKA jag ner " Meen nej då, jag orkade inte.. Så antingen går jag ner i nästa eller så tar jag det i morgon, men jag ska försöka komma upp i tid så jag kan följa med Madde & Malva ut och gå så då har jag nog inte tid för att springa ner och masa med massa sånt : )






Bästa låten : ) Only for you Limpa!






Idag har jag varit ute och gått nästan hela dagen med Maria & Neo och Emma : ) Mötte dom på stan och gått runt Örnäs , fikat hos Lina på Karlberg och gått ner till stan. Underbart väder, det blåser fortfarande lite kallt men det går bra när man är i solen.
Jätte trevligt att träffa lilla Neo och han är sååå himla söt. Längtar tills Mira blir lite större och mer "me" mer vaken, kollar mer, grejar runt bara : ) Men det kommer nog fortare än man tror!



Imorgon som sagt ska jag försöka komma upp i tid och gå med Madde & Malva, och ta med mej te så vi kan fika hos dom efter promenad : )
Men vi får se hur det går med det att ta sej upp i morgon, vi är ju allt ett par sjusovare jag och gumman <3

Nu ska jag banne mej sätta på mej skorna och palla mej ner för alla 40 trappsteg. Pusst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0