facebook



Oj, tänk vad många grattis jag har fått på fejjan idag : ) Hahah, facebook är verkligen där det händer !
Japp, jag har inte haft någonting att gjort idag så jag har svarat "Tack" på allihoppa ! Då är det illa!! Men det har ju vart ett jävla skit väder ute idag, regnat hela dagen och hur gärna vill man gå ut med barnvagn då?!

Jag har iaf haft en jätte bra födelsedag ! Känns som vilken dag som helst. Mamma var här förut med lite presenter till mej. Jag fick en jätte fin pjamas : ) En rosa ! Och även ett presentkort på klippning. Tänkte jag skulle klippa mej lite kortare och kankse få i lite slingror ? !
Och av Henrik blir det ju att handla lite med hans kort, det gillar vi : ) Så vi funderar på att dra till Kstad under helgen om det är öppet där. Vi ska ju "bygga ut" i min stora garderob eftersom mina kläder inte får plats, så vi ska till Ikea och kika lite också..

Nu äntligen blire duschen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0